Tuesday, January 7, 2014

Kehebatan Royal Expert Whitening Cream



Assalammualaikum dan salam sejahtera everyone!!!!
Hari yg ceria..konon ceria... hati macam gelisah jer waktu ni... haha...

 Jom berhenti seketika dari membuat apa2 agenda utk  membaca cerita dari saya tentang produk yg hangat diperkataan sekarang ni dan sebagai pembekal produk REWC B/M (Royal Expert Whitening Cream Brunei / M’sia) Produk ni berasal dari pakistan yer.. Namanya Royal Expert Whitening Cream. 
Dulu, muka saya ni kusam. Tak sekata.dan mempunyai masalah jerawat.. tapi tak la teruk sangat masalah jerawat tu.dan saya juga mempunyai masalah resdung yg teruk membuat kan kulit muka bahagian hidung menjadi gelap kerana kerap di gosok sebab tak selesa. Then, saya juga pernah tersalah memakai produk kosmetik #### , dan membuatkan muka saya tumbuh jeragat .Memang rasa sedih sgt kerana jeragat ni memang sukar utk di hilang kan. Betul kan? Kebanyakkan org, memang masalah jeragat tu la yg sukar dihilangkan…
Tapi, sejak saya terjumpa dengan produk REWC ni kan… mula2, memang saya rasa agak kemahalan, tp saya banyak terbaca testimoni yg best2 apa lagi mengenai jeragat yg boleh dihilangkan tu.. saya pun membeli la.. rupanya harga REWC memang berbaloi, kerana packing nya yg besar berbanding dengan produk kosmetik yg lain . 50ml utk cream dan 200 ml setiap botol utk cleanser. Dan penggunaannya sangat simple ! cream tu hanya ada satu, utk siang dan malam. Sangat2 jimat dan mudah!!
Dan yang paling penting bagi saya, produk ini amat berkesan. Hanya dalam masa 1- 2 minggu penggunaan, muka saya bebas dari jeragat. Hari makin hari muka saya semakin glowing. Ya Allah, waktu tu bestnya saya rasa kan. Apa lagi, bila mak, kakak, saudara semua bertanyakan produk apa yg saya pakai. Apa lg, saya pun men syor kan cream ni kepada yg lain. Di situ la mula nya, penglibatan saya dalam pengedar REWC. Saya menjual produk ni bukan utk keuntungan saja, tapi nak berbagi kecantikan dan kebahagiaan untuk anda semua. Percayalah setiap masalah ada jalan penyelesaian. Dan kami disini juga ada menawar kan khidmat nasihat secara percuma . Produk ni di panggil produk berjangkit.. hehe.. bila kita dah pakai, nanti yg lain nak juga pakai.. :) 
Hebat tak perbezaannya? :) 
Ni jer utk satu set.. Senang kan?

Dia Meis. Kami pengguna setia Royal. :)

2 comments: